The Khyber Railway

خیبر ریلوے
 ہندوستان کے شمال مغرب میں تمام تاریخی درہوں میں، خیبر کا درہ سب سے زیادہ جانا جاتا ہے۔ یہ افغانستان کے دارالحکومت کابل کے راستے بھارت اور وسطی ایشیا کے درمیان سب سے براہ راست راستے پر واقع ہے۔ اس کے باوجود خیبر پاس ریلوے کے ذریعے گزرنے والا آخری راستہ تھا۔ دو سڑکیں اور ایک ہوائی روپ وے بے لچک آہنی سڑک سے پہلے تھا، اور اس کے بعد کے واقعات کی روشنی میں یہ حیرت کی بات ہے کہ خیبر کے راستے کبھی ریلوے کی تعمیر ہوئی تھی۔ 1926 میں مکمل ہوا، اس کے ریورسنگ اسٹیشنوں کے ساتھ سنگل براڈ گیج ٹریک کی تعمیر 1895 میں بولان پاس سے گزرنے والی شاندار ریلوے کی تعمیر سے دوگنا مہنگی تھی، جس میں سے زیادہ تر ڈبل لائن ہے۔ خیبر ریلوے کی تعمیر پر 7.8 لاکھ روپے فی میل لاگت آئی اور ٹرین سروس کی کثافت کبھی بھی ہفتے میں دو ٹرینوں سے زیادہ نہیں ہوئی۔ آج، پشاور سے لنڈی کوتل تک 131 اپ اور 132 ڈاون، جو ریورس سمت میں وہی PWR ٹرین ہے، صرف اتوار کو چلتی ہے اور اس میں صرف دوسرے درجے کے اور تیسرے درجے کے مسافر ہوتے ہیں۔ خیبر کو اسٹریٹجک ریلوے کے طور پر بنایا گیا تھا۔ یہ بہت دیر سے آیا اور اگر اس کے سابق مالکان نے انٹرپرائز سے وقار حاصل کیا تو اس لائن کے کبھی بھی تجارتی اہمیت کا حامل بننے کا بہت کم امکان ہے۔

Comments

Popular posts from this blog

Seat Types on Pakistan Railways | Different Classes of Pakistan Railways

NEW TIME TABLE 2021-2022 | TRAIN TIMINGS FROM RAWALPINDI TO KARACHI, LAHORE, PESHAWAR, FAISALABAD | PAKISTAN RAILWAYS

Five Largest and Busiest Railway Stations in Pakistan