Posts

TEZGAM new Timings | New Time Table Winter 2023 | Pakistan Railways

Image
 Tezgam runs between Karachi and Rawalpindi via LAHORE on mainline.  It has AC Business, AC Standard, AC Sleeper, and Economy Class coaches.  TIMING OF 7UP TEZGAM KARACHI TO RAWALPINDI  Sr. # Station Name Arrival Departure 1 KARACHI CANTT 17:30 2 HYDERABAD JN 19:55 20:03 3 TANDO ADAM 21:00 21:02 4 SHAHDADPUR 21:20 21:22 5 NAWABSHAH JN. 21:52 21:55 6 MAHRABPUR 23:23 23:25 7 KHAIRPUR 00:28 00:30 8 ROHRI JN. 01:35 02:00 9 RAHIM YAR KHAN 04:21 04:23 10 KHANPUR JN. 05:15 05:20 11 BAHAWALPUR 06:55 06:59 12 MULTAN CANTT 08:30 08:50 13 KHANEWAL JN 09:40 09:45 14 MIAN CHANNUN 10:17 10:19 15 CHICHAWATNI 10:45 10:47 16 SAHIWAL 11:25 11:27 17 OKARA 11:58 12:00 18 PATTOKI 12:34 12:36 19 RAIWIND JN. 13:15 13:20 20 LAHORE JN. 14:15 14:45 21 GUJRANWALA 15:45 15:47 22 WAZIRABAD JN 16:15 16:17 23 GUJRAT 16:34 16:36 24 LALA MUSA JN. 17:02 17:04 25 JHELUM 17:48 17:50 26 GUJAR KHAN 19:12 19:14 27 CHAK LALA 20:00 20:02 28 RAWALPINDI 20:15 TIMING OF 8DN TEZGAM RAWALPINDI TO KARACHI  ...

Detailed Review of Green Line Best Train Karachi to Islamabad Pakistan Railways

Image
 گرین لائن پاکستان ریلوے کی ایک بہترین اور تیز ترین ٹرین ہے جو کہ کراچی اور اسلام اباد کے درمیان براستہ لاہور روزانہ چلتی ہے  کراچی سے اسلام اباد جانے والی مین لائن کے راستے میں صرف سات سٹاپ ہیں جبکہ اسلام اباد سے کراچی جانے والی گرین لائن کے راستے میں صرف اٹھ سٹاپ ہیں یہ ٹرین راولپنڈی چکلالہ لاہور خانیوال بہاولپور روڑی حیدراباد اور ڈرگ روڈ میں سٹاپ کرتی ہے گرین لائن میں AC بزنس کلاس، AC پارلر کلاس، AC سٹینڈرڈ کلاس، اور اکانومی کلاس کوچز ہیں گرین لائن کراچی سے اپنا سفر رات کو 10 بجے شروع کرتی ہے اور اس کے بعد اگلے دن رات کو نو بجے پانچ منٹ میں اسلام اباد پہنچ جائے اسی طرح اسلام اباد سے چلنے والی گرین لائن اپنا سفر شام کو تین بجے شروع کرتی ہے اور اس کے بعد اگلے دن تین بج کر پانچ منٹ سے کراچی کینٹ اسٹیشن پہ پہنچ جاتی ہے کراچی تا اسلام آباد اکانومی کلاس کے ٹکٹ کی قیمت 5350 روپے، اے سی اسٹینڈرڈ کلاس 9650 روپے، اے سی بزنس کلاس 12100 روپے اور اے سی پارلر کلاس 10850 روپے ہے۔ کراچی تا لاہور اکانومی کلاس کے ٹکٹ کی قیمت 4650 روپے، اے سی اسٹینڈرڈ کلاس 9150 روپے، اے سی بزنس کلاس 11450 روپ...

New Timings of GREEN LINE 5Up / 6Dn Karachi - Islamabad - Karachi | New Time Table of Pakistan Railways n

 Green Line runs between Karachi and Islamabad via LAHORE on mainline. It's a fastest luxurious train. Food is Free (Complementary) in it. It has AC Business, AC Standard, AC Parlour Class, and Economy Class coaches.  Karachi to Islamabad Green Line is 5 Up while Islamabad to Karachi Green Line is 6 Down. Timings of 5 Up KARACHI to Islamabad Karachi Cantt Departure 22:00 (10pm) Hyderabad Arrival 00:27 departure 00:32  Rohri Arr 05:00 am Dep 05:25am Bahawalpur Arr 10:02am Dep 10:04am Khanewal Arr 11:35am Dep 11:55am Lahore Arr 15:35 (03:35pm) Dep 16:10 (04:10pm) Chaklala Arr 20:14 (08:14pm) Dep 20:16(8:16pm)  Rawalpindi Arr 20:30 Dep 20:45 Margalla Islamabad Arr 21:05 Total Time 23:05 Hours Stoppage 07 Islamabad to Karachi 6 Down  Margalla Islamabad departure 15:00 (3pm) Rawalpindi Arr 15:20 (3:20pm) Dep 15:40 (3:40pm)  Chaklala Arr 15:50 Dep 15:52 Lahore arr 20:05 (8:05pm) Dep 20:40 (08:40pm)  Khanewal Arr 00:15 (12:15am) Dep 00:35 (12:35pm)  Baha...

New Ticket Price of Green Line Best Train Karachi to Islamabad Pakistan Railways

Image
 Green Line is a Best Train in Pakistan. It runs between Karachi and Islamabad via LAHORE mainline. It has AC Business, AC Standard, AC Parlour and Economy Class. It has only 7 stoppage en-route i.e Hyderabad, Rohri, Bahawalpur, Khanewal, Lahore, Chaklala, and Rawalpindi. Fare of Green Line and other Trains is increased 10%. Fare of single adult person is following. KARACHI to Islamabad Economy Class Rs 4750 AC Standard Class Rs 8750 AC Business Class Rs 10950 AC Parlour Class Rs 9850 KARACHI to Lahore Economy Class Rs 4150 AC Standard Class Rs 8300 AC Business Class Rs 10400 AC Parlour Class Rs 9350 LAHORE to Islamabad Economy Class Rs 1650 AC Standard Class Rs 2650 AC Business Class Rs 3300 AC Parlour Class Rs 2950 KARACHI to Hyderabad Economy Class Rs 1250 AC Standard Class Rs 1800 AC Business Class Rs 2250 AC Parlour Class Rs 2050 KARACHI to Rohri Economy Class Rs 2100 AC Standard Class Rs 3400 AC Business Class Rs 4300 AC Parlour Class Rs 3850 KARACHI to Bahawalpur Economy Cla...

Bhalwal Railway Station Pakistan Railways

Image
 بھلوال ریلوے اسٹیشن بھلوال شہر ضلع سرگودھا میں واقع ہے۔ یہ پاکستان ریلوے کے سرگودھا - ملکوال سیکشن پر واقع ہے۔ اس اسٹیشن پر ہزارہ ایکسپریس، ملت ایکسپریس اور دھمکا مسافر ٹرین کا اسٹاپیج ہے۔ بھلوال پاکستان کے صوبہ پنجاب کے وسط میں ضلع سرگودھا کی تحصیل بھلوال کا ایک شہر اور دارالحکومت ہے۔ بھلوال شہر بھلوال تحصیل کا صدر مقام ہے اور M-2 موٹر وے کے قریب ایک زرعی علاقے میں واقع ہے۔ بھلوال پاکستان کی سنتری کی فصل کے لیے مشہور ہے۔  Bhalwal Railway Station is located in Bhalwal city of Sargodha district. It is located on Sargodha - Malakwal section of Pakistan Railways. Hazara Express, Millat Express and Dhamka passenger trains stop at this station. Bhalwal is a city and capital of Bhalwal Tehsil of Sargodha District in central Punjab province of Pakistan. Bhalwal city is the headquarters of Bhalwal Tehsil and is located in an agricultural area near the M-2 Motorway. Bhalwal is famous for the orange crop of Pakistan. 

Most Beautiful Scenic Railway Station ATTOCK KHURD

Image
 اٹک خورد ریلوے اسٹیشن ۔ یہ 1880 میں تعمیر کیا گیا تھا، اٹک خورد ریلوے اسٹیشن کی ایک بھرپور تاریخ اور خوبصورت فن تعمیر ہے۔ یہ دریائے سندھ کے کنارے واقع ہے اور پتھر کی چنائی سے بنا وکٹورین ڈھانچہ منگلوٹ پہاڑی سلسلے سے گھرا ہوا ہے۔ یہ 1883 میں بنے پرانے لوہے کے گرڈر پل کے قریب واقع ہے جو خیبر پختونخوا کو پنجاب سے ملاتا ہے۔ یہ پل پنجاب اور کے پی کے درمیان دریائے سندھ پر سب سے اہم اسٹریٹجک اور تجارتی کراسز میں سے ایک ہے۔ اسے اصل میں سر گلڈ فورڈ مولس ورتھ نے ڈیزائن کیا تھا اور اسے 24 مئی 1883 کو ٹریفک کے لیے کھول دیا گیا تھا۔ اس کی تعمیر پر 3.2 ملین روپے سے زیادہ لاگت آئی تھی۔ اس ڈھانچے کو سر فرانسس کالغان نے دوبارہ ڈیزائن کیا تھا اور 1929 میں 2.5 ملین روپے کی لاگت سے دوبارہ تعمیر کیا گیا تھا۔ پل کے دو لیول اور پانچ اسپین ہیں۔ تین اسپین 257 فٹ لمبے اور دو 312 فٹ ہیں۔ اوپری سطح کو ریلوے ٹریفک کے لیے استعمال کیا جاتا ہے اور جی ٹی پر ایک نیا پل بننے تک نچلی سطح کو سڑک کی ٹریفک کے لیے استعمال کیا جاتا تھا۔ پرانی سے چند کلومیٹر کی سڑک۔ 1581 میں مغل شہنشاہ اکبر کا تعمیر کردہ عظیم اٹک قلعہ بھی...

The Khyber Railway

خیبر ریلوے  ہندوستان کے شمال مغرب میں تمام تاریخی درہوں میں، خیبر کا درہ سب سے زیادہ جانا جاتا ہے۔ یہ افغانستان کے دارالحکومت کابل کے راستے بھارت اور وسطی ایشیا کے درمیان سب سے براہ راست راستے پر واقع ہے۔ اس کے باوجود خیبر پاس ریلوے کے ذریعے گزرنے والا آخری راستہ تھا۔ دو سڑکیں اور ایک ہوائی روپ وے بے لچک آہنی سڑک سے پہلے تھا، اور اس کے بعد کے واقعات کی روشنی میں یہ حیرت کی بات ہے کہ خیبر کے راستے کبھی ریلوے کی تعمیر ہوئی تھی۔ 1926 میں مکمل ہوا، اس کے ریورسنگ اسٹیشنوں کے ساتھ سنگل براڈ گیج ٹریک کی تعمیر 1895 میں بولان پاس سے گزرنے والی شاندار ریلوے کی تعمیر سے دوگنا مہنگی تھی، جس میں سے زیادہ تر ڈبل لائن ہے۔ خیبر ریلوے کی تعمیر پر 7.8 لاکھ روپے فی میل لاگت آئی اور ٹرین سروس کی کثافت کبھی بھی ہفتے میں دو ٹرینوں سے زیادہ نہیں ہوئی۔ آج، پشاور سے لنڈی کوتل تک 131 اپ اور 132 ڈاون، جو ریورس سمت میں وہی PWR ٹرین ہے، صرف اتوار کو چلتی ہے اور اس میں صرف دوسرے درجے کے اور تیسرے درجے کے مسافر ہوتے ہیں۔ خیبر کو اسٹریٹجک ریلوے کے طور پر بنایا گیا تھا۔ یہ بہت دیر سے آیا اور اگر اس کے سابق مالکان ...